poniedziałek, 4 listopada 2013

Wywiad z Tinistas z bloga Violetta Polska!

Violetta Disney Poland Cześć Tinistas. Jak się masz?
 Tinistas Cześć, bardzo dobrze :)
Violetta Disney Poland  Na początku chciałabym Cię zapytać jak do tego doszło ,że zaczęłaś współprowadzić bloga? Długo do tego dążyłaś? Łatwo było?
Tinistas  Jak to się stało, ze została redaktorką na blogu? Na początku (zanim się jeszcze  doszłam) Lady.Cuks pisała na stronie baje.pl, że poszukuje osoby, która chciałaby prowadzić z nią blog. Znając swoje możliwości (oczywiście też i wady) postanowiłam spróbować. Napisałam o sobie wszystko co nasunęło mi się na myśl. przedstawiłam wszystkie swoje umiejętności, a także to co muszę jeszcze dopracować. Tym sposobem dostałam się na dwutygodniowy okres próbny, a w wkrótce zagrzałam na nim miejsce.
Violetta Disney Poland Posty , Facebook , Ask czy Twitter. Poświęcacie wiele czasu na prowadzenie waszej działalności. A ty Tinistas- jak sobie z tym radzisz?
Tinistas  Wszystko to co wymieniłaś ułatwia nam kontakt z czytelnikami i pozwala odpowiedzieć an pytania, których nie dostrzegamy. Z pewnością najwięcej roboty jest przy asku, na którym dziennie dochodzi nawet po 300 pytań. każda z nas jest przydzielona do czego innego. Askiem zajmujemy się wspólnie (oprócz naszej technicznej Patki hmm). Wiele razy widzę, że czytelnicy mają pretensje, bądź pytają się, dlaczego tylko ja odpisuję. Ostatnio zostałam również nazwana "cybertini " :D/ To nie jest tak, że tylko ja siedzę godzinami i odpisuję. Każda z nas wkłada pracę w bloga i stara się uczestniczyć w jego życiu na tyle ile jest w stanie. Nie da się też być wszędzie. W końcu każda z nas ma też życie prywatne i problemy, z którymi borykamy się na co dzień. ja przecież też nie jestem obecna wszędzie. Jak już wcześniej wspomniałam naszym kanałem na YT zajmuje się nasza techniczna Patka hmm. Podsyłamy jej tłumaczenia wywiadów piosenek itd., ale ona sama zajmuje się tłumaczeniem tekstów z języka włoskiego na nasz. Wiolczur tworzy nowe szablony, odpisuje na asku, zajmuje się facebookiem oraz pisaniem postów. Milens również tłumaczy, pisze posty, odpowiada na asku. Lady.Cuks-tutaj zgłaszacie najwięcej pretensji- również dużo wkłada w tego bloga udzielając się na asku, pisząc posty i dodając aktualne informacje na facebooka. Każda z nas jest fundamentem bez którego cała konstrukcja, która bez jednego elementu może runąć.
Violetta Disney Poland Organizujecie też wiele konkursów. Jak to wygląda z tymi reklamami? Kto wpadł na pomysł zarabiania na blogu?
Tinistas  Co do konkursów sprawa jest prosta. Organizując wszelakie konkursy (czy to organizowane przez Disney Channel czy przez nas) chcemy wam podziękować za to ,ze jesteście tak aktywni na blogu. Pojawiło się wiele kontrowersyjnych komentarzy na temat reklam umieszczonych na blogu. Wstawiłyśmy je, aby móc zdobyć pieniądze na nagrody. ten system jest całkowicie bezpieczny i nie posiada żadnych haczyków. im więcej będziecie klikać tym więcej pieniędzy uda nam się zebrać i nagrody będą dużo bardziej ciekawe. Wy za to nic nie płacicie, a my mamy możliwość wprowadzenia do bloga trochę atrakcji poprzez dawanie wam zadań, za które dostajecie nagrody. Dotąd wszystkie konkursy odbyły się bez zarzutów. Chciałabym też wspomnieć, że koszty przesyłki również pokrywamy my za pieniądze uzyskane z reklam. Pojawiło się też ogrom próśb o to, żebyśmy zrobiły konkursy, w których do zdobycia będzie pamiętnik Violetty. takie konkursy organizowałyśmy kilkakrotnie. Dzięki uprzejmości Disney Channel mogłyśmy kilkoro z was obdarować tą wspaniałą rzeczą. Same nie damy rady ich wysupłać, ponieważ nie mamy do tego środków. Niektórzy z was chcieli, żebyśmy pamiętniki, które otrzymałyśmy od Disneya oddały na konkurs i przykro mi to stwierdzić, ale chciałybyśmy zachować je dla siebie.
Violetta Disney Poland  Jakie dałabyś wskazówki mi oraz innym początkującym blogerką , które również chcą odnieść taki WIELKI SUKCES JAK WY?:)
Tinistas  Przede wszystkim piszcie z satysfakcji dla innych, bo to bardzo pomaga i daje jeszcze więcej radości. Starajcie się być dobrze doinformowane i nie wierzyć plotkom, które są wszechobecne an tym świecie. Co jeszcze mogę powiedzieć? Po prostu piszcie. Żadna z nas nie ma czego ukryć, po prostu staramy się być sumienne i rzetelne. Starajcie się też nie spamować wszędzie gdzie popadnie, bo to może czasem wkurzyć człowieka. My nigdy nigdy nie spamowałyśmy, bo wiedziałyśmy, że to nie ma sensu.
Violetta Disney Poland  Dziękuję Ci bardzo za wywiad:)
 Tinistas  Ja również dziękuję. Dziękuję też wszystkim Vilovers za to ,ze z nami są oraz tym, którzy nas nie znają. Dziękuję tez za to, że poświeciliście chwilę czasu i mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!