wtorek, 26 listopada 2013

Wywiad z M@rysią z bloga Violetta-Fioletowy serial

Witajcie!
Dziś opublikuję wywiad z M@rysią z bloga Violetta-Fioletowy serial. Mam nadzieję ,że Wam się spodoba:)

Violetta Disney Poland Cześć.Jak się masz?
M@rysia Hej! Dzięki dobrze :)
Violetta Disney Poland Pamiętasz swój pierwszy post? O czym był?
M@rysia Pamiętam, że był o tym, że zakładam bloga o serialu Violetta i to mój pierwszy post. Nie popisałam się :D
Violetta Disney Poland Ja tak nie uważam- przecież musiałaś jakoś zacząć:)  A jak to było- czy Twój blog szybko zyskał popularność?Promowałaś go jakoś? 
M@rysia Jak zwykle na początku chce się mieć czytelników, ale "popularność" (choć nie wiem czy tak to można nazwać) przyszła do mnie z czasem. Promowałam bloga zapraszając innych na niego :)
Violetta Disney Poland Co sądzisz o romansie Tini i Petera?
M@rysia Tak szczerze to trudno mi jest się na ten temat wypowiadać. To ich sprawa, aczkolwiek mogę powiedzieć że z wyglądu to mi oni w ogóle do siebie nie pasują :)
Violetta Disney Poland A powiedz szczerze: Libre soy VS. Universo?
M@rysia Tak szczerze to chyba Libre Soy.Kocham głos Lodovicy, ale Martina przebije wszystko.
Violetta Disney Poland Dziękuję za wywiad:)
M@rysia Super, dziękuję bardzo, był super!


 Violetta-Serial, czyli wszystko dla fanów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!