środa, 27 listopada 2013

Nowa postać- Ambar

                                                                 Ambar Di Pietro
Ambar jest córką Esmeraly. Uważa siebie za przybraną siostrę Vilu. Po raz pierwszy w serialu"Violetta" pojawia się w 23 odcinku 2 sezonu. Ambar jest pewną siebie szantażystką. Jej szantażom ulegli: Olga, Angie, Ramallo. Violetta zaś się nie daje omotać. Dziewczynka jest bardzo ambitna i zawsze dąży do upatrzonego sobie celu. Jednak w późniejszym czasie rudowłosa dziewczynka zmieni zdanie i będą ją dręczyć wyrzuty sumienia.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiY5T0d4fQq0R348wEr2F34mrBp9B2zM61JgJyGpm_NTwFeNQP3UlpSqM4sNl1ej13lxjexHjgkgVTDiPvZFPPbAqlOmtTI9mvEUA8e4PVcZQzsWWKd6a08nLZzXuzIVFGavBN6Ay0SavTL/s1600/haha.png

                                                                 Agustina Cabo
Agustina jest dwunastolatką, argentyńską aktorką. Zasłynęła dzięki Disneyowskiej produkcji: " El jardin de Clarilu".

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Zdjęcie: ❤Zdjęcie: <3 <3Bezpośredni odnośnik do obrazka

2 komentarze:

  1. fajne przedstawienie postaci ale muszę powiedzieć że za piekna to ona nie jest
    zapraszam do mnie http://violetta-media.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ona za śliczna nie jest , natomiast podobają mi się jej włosy:)

      Usuń

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!