poniedziałek, 18 listopada 2013

Wywiad z Leonem TDA z bloga Violetta 2 Polska!

Violetta Disney Poland  Cześć! Jak się czujesz?
 Leon TDA  Dobrze ! Dziękuje :D
Violetta Disney Poland  Posty , Ask i inne. Poświęcasz wiele czasu na prowadzenie działalności blogowej. Nie zaniedbujesz rodziny , przyjaciół czy szkoły?
Leon TDA  Teraz mam więcej czasu ponieważ miałem operacje i siedzę cały dzień w domu.
Gdy zacznę chodzić do szkoły to na pewno będę miał mniej czasu !
Violetta Disney Poland Ostatnio coś się zadziało między Twoim blogiem , a Violetta Polska? Już wszystko dobrze?Dogadaliście się?:)
Leon TDA Tak było lekkie spięcie bo to ja źle postąpiłem.  Tak wszystko sobie wyjaśniliśmy i jesteśmy w zgodzie.
Violetta Disney Poland To dobrze. Cieszę się:) A jak doszłeś do tak wielkiego sukcesu? Podawałeś linki na różnych stronach? Czy tak samo przyszło?:) 
Leon TDA   No na początku oczywiście dawałem linki na takie strony jak : Violetta Polska , Baje.pl ! A potem to ci którzy mnie odwiedzali przekazywali linki na swoich blogach i bach stało się xD 
Violetta Disney Poland A co sądzisz o związku Tini i Petera? Myślisz ,że to plotki? 
Leon TDA Tak według mnie to plotki dlatego nie dodałem tego na bloga ! 
Przecież Tini nas kocha (swoich fanów) i napisała by o tym.
Violetta Disney Poland  Jakie byś dał rady mi oraz innym początkującym blogerą/blogerką?
Leon TDA Nie przejmuj cię się wyświetleniami tylko fanami których macie :D
Violetta Disney Poland Bardzo dziękuję Ci za wywiad:) Jesteś naprawdę bardzo ciepłym człowiekiem. Życzę Ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga.
Leon TDA Dziękuje ! Życzę ci tego samego <3
UWAGA! Wywiad był już przeprowadzany jakiś czas temu, więc informację mogą być już trochę nieaktualne:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!