niedziela, 17 listopada 2013

Wywiad z Lodovicą Comello

Wywiad przetłumaczyłam sama. Napracowałam się , więc proszę docencie to:)

  
Jak to robisz ,że umiesz połączyć swoją karierą muzyczną z pracy nad "Violettą"?
 
To prawda ,że jest to dość skomplikowane. Nie przestajemy poruszać się na świecie! Produkcja płyty została w całości wykonana we Włoszech, więc gdy miałam tydzień wolnego lub dawali nam urlop brałam  samolot i śpieszyłam do nagrywania utworów. Nagrywanie klipu do "Universo" i dbanie o wszystkie szczegóły albumu. Bałam się, ale teraz widzę  rezultaty mojej pracy i nie mogę być bardziej usatysfakcjonowana i szczęśliwa.  
 
Wiele razy jesteś Trending Topic na twitterze. Jak zrobić te tematy? Czy często używasz sieci ,aby być bliżej swoich fanów?

TT zostawiają mnie bez słowa. To nie ja je zakładam! To fani na całym świecie, którzy organizują maratony, aby osiągnąć jak największą ilość hashtag'u! One są niesamowici i gdy dowiaduję się, że byłam TT w Wenezueli, Argentynie i Włoszech, myślę, że to prawdziwe szaleństwo! Uwielbiam używać portali społecznościowych do utrzymywania kontaktu z ludźmi z całego świata: dziś są szybsze i bardziej efektywne środki przekazać wiadomość.

To było trudne, dostosować się do życia w Buenos Aires?

Na początku było trudno, nie znałam języka, nie znałam miasta, nie znałam nikogo. Czułam się zagubiona. Buenos Aires jest piękne, zakochałam się w nim i nie kosztowało mnie nic nauczyć się , aby żyć samodzielnie i aby korzystać z tego , co może mi zaoferować. Ludzie są tu bardziej zrelaksowani ,  spokojni i pragnący cieszyć się życiem!
 


W listopadowym wydaniu magazynu TKM będzie można zobaczyć cały wywiad!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!