sobota, 16 listopada 2013

Rzeczy z Violetty

Dziś postanowiłam ,że wynajdę dla Was informację dotyczące NOWYCH RZECZY Z VIOLETTY. Pojawiły się jakiś czas temu i cały czas ich przybywa. I to właśnie u nas- w Polsce.I wcale nie chodzi mi tu o pamiętniki czy czasopisma. Sami spójrzcie:

Zeszyty Violetta ,60 kartek, kratka
Jeden taki zeszyt kosztuję 2 złote.


Skrzynka na biżuterię Violetta


Skrzynka na biżuterię kosztuje około 60 złotych.

Mikrofon Violetta
Mikrofon kosztuję około 150 złotych.
Torebka Violetta
Jej koszt to około 90 złotych.














Znalazłam również bidony , worki , ręczniki , śliczne bransoletki oraz płaszcze przeciwdeszczowe. Natknęłam się również na zestaw do robienia tatuaży! Wyszukałam także kosmetyczkę z zestawem kosmetyków i o wiele więcej. A to wszystko jest z Violetty! I to w Polsce:)
Jeśli chcecie , abym Wam wysłała lub wyszukała zdjęcia np.walizki Violetta - to skontaktujcie się ze mną Violetta.Disney.Poland@gmail.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!