niedziela, 3 listopada 2013

Recenzja VIOLETTA nr 2/2013

W numerze:
  • Kto jest kim? 
  • Drugi sezon  Co nas czeka?
  • Przepisy z baru Resto Owocowe fantazje
  • Przyjaźń poddana próbie 
  • Miszmasz  Lekcja hiszpańskiego 
  • Moda i styl  Zrób to z głową!
Mi osobiście czasopismo bardzo przypadło do gustu. Choć mogło by być trochę dłuższe... No i dali ten wspaniały dodatek, który  urzekł mnie:)W magazynie zamieszczony został artykuł o tym jak uszesać się jak Violetta czy Camila. Jest też również wywiad z Camilą oraz Naty, a nawet lekcje hiszpańskiego! Myślę ,że warto kupić tą gazetę:)

<--- Oto okładka
                                                                             Spis treści---->
    
Prezent: naszyjnik i modne kolczyki  zabłyśnij jak Violetta!
W kioskach od 29 października!
Następny numer w kioskach od 28 listopada!
                           





W następnym numerze , który ukażę się 28 listopada będzie w prezencie BIŻU na komórkę. Mi się prezent bardzo podoba. Zdjęcie macie na górze:)


A tak przy okazji , to tu podaję mój e-mail: Violetta.Disney.Poland@gmail.com







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!