wtorek, 3 grudnia 2013

Sukcesy polskich Tinistas powiększa kolejny wpis Tinity

Tini powiększyła sukcesy polskich Tinistas poprzez jeden z jej najświeższych twitów. Tuż po En Vivo w Barcelonie argentyńska aktorka umieściła wpis (w tłum.)" Z Polski. Ja też Was kocham." Pewnie wielu z Was zastanawia się z jakiego powodu nasza idolka wspomniała o Nas. Otóż : Na pokazie w Hiszpanii kilka Polek będących na En Vivo wymachiwało Naszą ojczystą flagą. Tini zauważyła ją i w ramach odpowiedzi napisała Twit. Cieszycie się? Ja jestem dumna z naszych rodaczek , bo nie ukrywajmy taką flagę nie łatwo zrobić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia oraz opinię. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem:)

Jestem tutaj dla Was!